נשאלת השאלה – למה לפנות למקדם אתרים מקצועי כשאפשר לקרוא כמה מדריכים באינטרנט ולנסות לקדם בעצמנו? התשובה טמונה בגוף השאלה, במילה "לנסות". אך על מנת להרחיב יותר על התשובה החלטנו לחלק את זה לכמה סעיפים שיסבירו לכם למה כדאי לפנות לאיש מקצוע על מנת שיעסוק בקידום אתר האינטרנט שלכם.
החיסכון בזמן
אין ספק שזמן הוא כסף ולכן להתחיל לקדם אתר לבד זה לא בהכרח יהיה הרעיון החכם ביותר לחסוך לכם כסף. הלמידה עצמה של התחום עלולה להיות מתישה, שלא נדבר על זה שלא תלמדו את כל מה שצריך. הקידום עצמו אורך הרבה זמן, לא מדובר על דברים קטנים פה ושם אלא על דברים מתמשכים שמי שלא בקיא בהם עלול לשרוף זמן יקר על מעט עבודה. כשאתם פונים למקדם אתרים מקצועי אתם יכולים להיות בטוחים שהזמן שלכם ייחסך ושמישהו עושה עבורכם את העבודה, כמו בשאר המקצועות שאתם כן יכולים לעשות אך אתם שוכרים אנשים אחרים שיעשו עבורכם את העבודה.
התוצאות
אנשים שלא באים מתחום קידום האתרים אולי יצליחו לאחר השקעה מרובה להגיע לתוצאות סבירות (תלוי מה נחשב תוצאות סבירות), אבל מקדמי אתרים שקידמו יותר מאתר אחד או שניים בחייהם יצליח להוציא מהאתר שלכם יותר. קידום אתרים הוא לא תחום שמובטחות בו תוצאות מוכחות ומצוינות, אך מקדמי אתרים מקצועיים יכולים לקדם את האתר שלכם בצורה יעילה וטובה לטווח הקצר ולטווח הארוך.
הביצוע הנכון
לעתים, קידום בצורה לא נכונה עלול לעשות יותר נזק מאשר תועלת. אנשים לא בהכרח רואים את זה על ההתחלה ולפעמים ההשלכות של הקידום הלקוי מתגלות רק לאחר זמן רב ואז זה כבר מאוחר מדי ולפעמים אפילו הדומיין "נשרף" בגלל טעויות כאלו או אחרות. מקדמים מקצועיים נמנעים מהדברים האלו כי הם יודעים טוב מאוד מה הם הכללים, מה מותר ומה אסור.
העדכניות
תחום הקידום הוא תחום שכל הזמן משתנה. מנועי החיפוש ובראשם גוגל תמיד משתנים ונהיים יותר מתוחכמים. גם אם נניח למדתם וניסיתם לקדם לבד, סביר להניח שבעוד זמן מה יצא משהו חדש שלא תהיו מעודכנים לגביו ותפסידו בכך דברים אחרים שיכולתם לנסות. מקדמי אתרים מקצועיים תמיד דואגים לדעת את המילה האחרונה ותמיד יחפשו את הדרכים היעילות והחדשות כדי לשפר את האתרים שאותם הם מקדמים.
דעה של מקצוען
גם אם קידמתם כבר את האתר שלכם, לפעמים אתם יכולים להגיע למבוי סתום ולהגיד "אני לא יודע איך אני ממשיך מכאן", וזה בסדר וזה קורה לכולם. לפעמים דעה של מקצוען או משהו שאולי פספסתם יכולה לשפר את האתר שלכם עוד יותר. מקדמים אתרים יוכלו לבחון את האתר שלכם ולראות אולי יש דברים שניתן לשפר, יוכלו להרחיב את מערך הקישורים של האתר שלכם ולהציע הצעות יעילות שלא היו עד כה בתכניות שלכם.
הרווח
כמה נקודות לגבי הרווח בכל הסיפור.
- גם אלו שמנסים לקדם בעצמם נוטים להשתמש בכל מיני שרותים בתשלום או כלים שעוזרים להם לשמור על מעקב וניתוח, כך שבמקום לשלם את הכסף לשרותים הם יכולים להעביר את הכסף לחברות קידום אתרים שיעסקו בזה בכל מקרה.
- אנשים לא מבינים את זה תמיד, אבל הכסף שהם מוציאים על קידום אתרים לא "מתבזבז" במקרים רבים, כשהעבודה מבוצעת נכון, הכסף שהם מוציאים חוזר אליהם באמצעות 'לידים' והמרה כך שבסופו של חודש הם מרוויחים בזכות הקידום יותר מאשר מה שהם הוציאו על הקידום.
- יצירת קשרים – כן, בעולם העסקים תמיד טוב ליצור קשרים ולפעמים עבודה משותפת עם חברת קידום אתרים יכולה להועיל מאוד. כשעוסקים בקידום אתרים יוצא לעבוד עם חברות רבות בתחומים שונים, ולפעמים, מתוך אינטרס משותף של כמה חברות ניתן למצוא פתחים לעזור אחד לשני.