וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר בעולם. היא החלה את דרכה בשנת 2005 ועם הזמן תפסה יותר מקום בתחום בניית אתרי האינטרנט. הנה משהו שאולי ידהים אתכם – אתם יודעים כמה אתרי וורדפרס יש כיום בעולם? ובכן…

26% מכל האתרים ברשת - מבוססים על וורדפרס

זה לא אנחנו המצאנו את זה. זה מבוסס על מקורות רבים ואתם יכולים לקרוא על כך באתר הרשמי של וורדפרס.

אז מה גורם לה להיות מערכת כל כך פופולרית? כמה דברים. קודם כל מדובר על מערכת מתקדמת שנבנתה על ידי טובי המוחות בתחום ובגלל שהיא בנויה על קוד פתוח, אנשים רבים תורמים ומשפרים אותה כל הזמן. לא רק זה, המערכת כל כך פופולרית שכבר קיימים מאות של תוספים ותבניות על מנת שיהיה אפשר בקלות לשפר את האתר, את הנראות שלו ואת היעילות שלו. 

בנוסף לכך, כל אדם בלי ניסיון וידע רב בתחום בניית האתרים יוכל לבנות אתר אינטרנט מבוסס וורדפרס, אמנם אתר בסיסי אך השימוש במערכת מאוד קל ובלוגרים מרשים לעצמם להשתמש במערכת כדי לבנות בלוגים קטנים ונחמדים או אתרי עסקים קטנים מבוססים תבניות חינמיות או כאלו שבתשלום.

אם זה כזה פשוט, למה צריך לבנות אתר?

המערכת אמנם פשוטה, אבל על מנת שתוכלו לקבל אתר מרשים שיבדיל אתכם מהאחרים אתם צריכים לבנות אתר ייחודי על וורדפרס שיעוצב וייבנה בדיוק על פי רצונותיכם ועל פי טעמכם. 

אתם לא רוצים שהאתר שלכם ייראה ככל האתרים, אתם רוצים לקבל עיצוב שרק לכם יש אותו, פיצ'רים שיותאמו בדיוק עבור הצרכים שלכם ושהאתר שלכם יהיה על כתובת בלעדית על שרת משלכם כדי להיות עצמאיים לגמרי וכדי להראות מקצועיות. 

פה אנחנו נכנסים לתמונה!

בחברת לק"י שיווק באינטרנט אנחנו מתמחים בבניית אתרי תדמית לוורדפרס לעסקים קטנים ובינוניים. אנחנו, בניגוד לעסקים רבים לא מתפשרים על תבניות בסיסיות ולא מעמיסים על האתרים שאנחנו בונים תוספים רבים שיכבידו על האתר ויפגעו בקידום שלו במנועי החיפוש. הלקוחות שלנו רוכשים אתר אינטרנט והם רוצים לקבל אתר איכותי ומקצועי וזה בדיוק מה שהם יקבלו, בלי התפשרויות ובלי עיגולי פינות. 

אמנם אנחנו מכבידים על עצמנו את העבודה בכך שאנחנו לא מתבססים על תבניות מוכנות, אבל אנחנו עושים את זה על מנת שהלקוחות יקבלו אתרים ייחודיים ובלעדיים שעוצבו מ-0 בדיוק לטעמם האישי. לא רק זאת, אלא שגם המחיר לבניית אתר וורדפרס הוא בהחלט הוגן ואתם ללא ספק תקבלו תמורה ראויה לכסף שלכם.

שאלות ותשובות

מה המחיר לאתר וורדפרס?

מכיוון שאתרי וורדפרס יכולים להיות שונים ומגוונים, אין מחיר אחיד. עם זאת, אנחנו יכולים להבטיח לכם שמדובר במחיר נמוך מאוד ביחס לשוק, והתמורה טובה מאוד! מחירו של אתר תדמית ממוצע נע בין 2000 ל-3000 ש"ח. בהתחשב בכך שלא מדובר בתבנית מוכנה אלא בעיצוב אישי אשר מותאם לטלפונים ניידים, מדובר במחיר מציאה! עם זאת, המחיר כמובן, ישתנה בהתאם לצורך.

האם האתר יתאים לטלפונים סלולריים?

ברור. אנחנו כבר מזמן לא בונים אתרי אינטרנט שלא מתאימים לטלפונים הסלולריים כי הטלפונים הסלולריים הם ההווה והעתיד. מנועי החיפוש והגולשים עצמם מייחסים חשיבות רבה לגלישה באינטרנט בטלפונים הסלולריים ולכן אנחנו מקפידים על כך שהאתר שלכם יראה נהדר בכל מכשיר, והאתר יהיה קל לתפעול בכל פלטפורמה.

האם האתר יהיה אופטימלי למנועי החיפוש?

בהחלט כן. בנוסף לכך שאנחנו בונים אתרי אינטרנט, אנחנו גם מבצעים קידום אתרי אינטרנט ולכן אנחנו מודעים לחשיבות הרבה של קוד נקי ואתר מהיר ואיכותי כדי שהוא יתקדם היטב במנועי החיפוש. אנחנו גם נתקין עבורכם תוספים כדוגמת תוסף Yoast אשר ישפרו את האתר שלכם ויאפשרו לכם לבצע פעולות קידום ללא כל קושי. כל זה ללא תוספת תשלום כמובן.

אתם תסבירו לי איך להשתמש במערכת?

מערכת וורדפרס היא מערכת מאוד פשוטה לשימוש ולכן כל אחד, גם ללא ידע קודם, יוכל ללמוד בקלות איך להוסיף תוכן לאתר. במידה ותצטרכו, אנחנו נספק עבורכם מדריכים לשימוש במערכת כדי שתלמדו איך לעשות כל פעולה שתרצו. ההסברים יוכנו על ידינו והם יותאמו לאתר שלכם. בנוסף, נעזור ונתמוך בכם באמצעות המייל והטלפון.

הנה כמה אתרים שעיצבנו ובנינו בוורדפרס

עם השנים בנינו כמה אתרי וורדפרס נפלאים. אתרי תדמית, אתרים לעסקים, אתרי חדשות, פורטלים גדולים. אנחנו לא משתמשים בתבניות מוכנות ולכן כל האתרים נבנו בהתאמה אישית עבור הטעם האישי של הלקוח לפי בקשה. ממש דף חדש, לבן ונקי, שעליו החלטנו ביחד איך הוא ייראה – וזו התוצאה הסופית.

מעוניינים בשירותנו?

צרו קשר
התקשרו התקשרו ווצאפ שלחו הודעה
למעלה