052-477-1944

רוצה לקבל הצעת מחיר?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם.




שיווק באמצעות הפייסבוק

בואו נדבר ת'כלס: היום פייסבוק הוא אחד מכלי השיווק החזקים ביותר, לא רק בגזרת האינטרנט, ועל כן עסקים רבים צריכים להתאים את עצמם למצב.

תסתכלו על פרסומת בעיתון ותראו "חפשו אותנו בפייסבוק", צפו בפרסומת בטלוויזיה ותוכלו להבחין בחלקם באייקון של הפייסבוק מתנוסס בצד ואפילו על מוצרים מוחשיים כמו אריזות חטיפים ניתן לראות את הקריאה לפעולה. הפייסבוק הפך לאחד מהמרכיבים העיקריים בחייהם של רבים, יש אנשים שפייסבוק הוא אתר השורש שלהם שבו הם גולשים וממנו הם מופנים לאתרים אחרים בכל תחום, בין אם לסרטון ביוטיוב ובין אם לכתבה באתר חדשות ואתה, בתור בעל עסק, ללא ספק רוצה להשתמש בכלי הזה לטובתך כדי שגם אתה תהיה שם וגם אתה תהנה מכל אותו קהל פוטנציאלי לא ממומש.

לשם כך אתה צריך לפתוח דף פייסבוק.

למה צריך דף עסקי ולא להסתפק במשתמש?

האלה הזאת נשאלת הרבה, בעיקר מפי אלו שלא כל כך מבינים בתחום וחושבים שמשתמש פייסבוק יכול להוות תחליף לדף. משתמש פייסבוק לא יכול להוות תחליף מהרבה סיבות, במקום להרחיב, אנחנו פשוט נסביר לכם בכמה נקודות פשוטות.

  • פייסבוק לא מסכימים להשתמש במשתמשי פייסבוק בתור משתמשים עסקיים.
  • למשתמש פייסבוק יש מגבלה של עד 5000 חברים.
  • המעורבות הרבה של העסק במשתמש האישי שלכם תפריע לחוויה שלכם באתר מצד המשתמש והן ליכולות השיווקיות שלכם מהצד העסקי.
  • לדף פייסבוק יש יכולות רבות שאין למשתמש רגיל, למשל:
    • מבנה שונה של הדף שמתאים לעסקים
    • אפשרות לביקורות
    • תיבת פרטי יצירת קשר ושעות פעילות
    • אפשרות לקידום ממומן

מהו קידום ממומן?

כשאתם מפרסמים משהו בפייסבוק, הראשונים שיחשפו אליהם הם אלו שחברים בדף שלכם. כתוצאה מכך שהם יחשפו אליהם ויעשו לייק לפוסט או יגיבו, יחשפו גם חלק מחבריהם ואז תיווצר חשיפה אורגנית שגדלה באופן טבעי.

עם זאת, אם אתם רוצים להגדיל את החשיפה שלכם ואתם מוכנים לשלם על כך, לפייסבוק יש מערכת לפוסטים ממומנים שיגדילו את החשיפה שלכם ואת הפעילות בדף העסקי שלכם.

למרות שנראה שמדובר במשהו פשוט של "שלם וקבל", כל תחום הפרסום והקידום הממומן הוא תחום מורכב שיש ללמוד ולצבור בו ניסיון עד שמתחילים להניב ממנו פירות טובים והוא ייעשה יותר משתלם.

מה ההוצאה הכספית שלי מקידום ממומן?

ובכן, זה תלוי בכם. לקידום ממומן אין מחיר קבוע וככל שתוציאו יותר – תקבלו יותר, אך יש לבצע את הקידום הממומן בצורה נכונה אצל מומחי שיווק וזה, בין היתר, נכלל בחבילות שיווק דפי הפייסבוק שלנו המפורטות בהמשך.

השתתפות הלקוח בפעילות הדף

שימו לב, אמנם אתם מפקידים את ההגה לשיווק הדף אצל אנשי השיווק, אך הם לא יוכלו לעשות זאת מבלעדיכם. על מנת להפיק את המיטב מהדף שלכם חשוב מאוד שתשתפו את איש השיווק ברעיונות מסניונכם בתחום בו אתם עוסקים, בעדכונים חדשים של העסק ובמבצעים שעשויים לעניין את קהל הגולשים בדף העסקי.