8 סיבות למה האתר שלך זקוק לדף פייסבוק

8 סיבות למה האתר שלך זקוק לדף פייסבוק

אם אתם חושבים שהפייסבוק נועד רק בשביל לשמור על קשר עם חברים או בשביל לקרוא סטטוסים מצחיקים כדאי שתחשבו שוב. היום הפייסבוק הפך לכלי שיווק חשוב מאוד שעסקים רבים מבססים עליו את אסטרטגיית השיווק שלהם ובצדק.

במידה ועדיין אין לכם דף פייסבוק לאתר האינטרנט שלכם הנה כמה סיבות שיראו לכם למה אתם צריכים שיהיה לכם אחד.

סיבות לפתיחת דף פייסבוק לאתר שלכם

  1. זה חינם – יש כל כך הרבה שיטות שיווק שעולות כסף ואם אתם באמת רוצים לנסות הכל ולהגיע ליותר קהל יעד למה שלא תנסו את אלו שלא עולות כסף כלל? אמנם בשביל להגיע ליותר קהל תצטרכו לבצע פרסום בפייסבוק אך זה לא חובה ואם תחפשו מספיק ותשקיעו תוכלו לצבור קהל לדף שלכם ללא תשלום.
  2. דף פייסבוק מכיל יותר אפשרויות – יש עסקים שמנסים לקדם את העסק שלהם באמצעות משתמש הפייסבוק הפרטי שלהם. מצד אחד יש למשתמש הפרטי אפשרויות שאין לדף עסקי, כמו למשל פרסום בקבוצות (וזה משהו שאתם יכולים להמשיך לעשות מהמשתמש הפרטי) אך מצד שני למשתמש פרטי יש מספר מוגבל של חברים ומשתמש פרטי לא יכול לעשות פעולות רבות שדף פייסבוק עסקי כן יכול.
  3. דף פייסבוק מאפשר לכם לשתף את הקהל שלכם – כל פרסום שתפרסמו בדף העסקי שלכם יופיע על הקיר של הקהל בדף. פרסומים אלו יכולים להיות פרסומים על מבצעים והנחות או סתם תמונות וסרטונים שישמרו את הקהל שלכם.
  4. דף פייסבוק מאפשר לכם לדבר עם הקהל – כשיש לכם דף זה עוד אמצעי תקשורת ביניכם לבין הקהל. אם יש להם שאלות או בקשות הם יוכלו לשלוח לכם הודעה או לכתוב לכם תגובות ואתם תוכלו להגיב על כך באמצעות מגוון דרכים בצורה רשמית ונקיה דרך משתמש העסק שלכם ולא דרך המשתמש הפרטי.
  5. זה טוב לקידום – אין ספק שכל מקור המספק קישורים לאתר שלכם הוא דרך לקדם את האתר שלכם. לא רק שאנשים נכנסים דרך הקישורים הם לקוחות פוטנציאלים אלא שגם התנועה שלהם לאתר עוזרת לכם לשפר את הקידום האורגני שלכם בגוגל.
  6. תוכלו לבצע קידום ממומן וממוקד – כמו שיש את Google Adsense כך יש את הקידום הממומן של פייסבוק. הקידום של פייסבוק עוזר לכם לבנות קהל ולהגיע לאנשים רבים לפי פילוח הן מבחינת גילאים או מין והן מבחינת תחומי עניין.
  7. הדפים מספקים מידע – היכולת לנתח ולהבין את קהל היעד שלכם היא יכולת מעולה. כשאתם צוברים קהל בדף הפייסבוק שלכם אתם יכולים לראות ולנתח את הקהל ופעולותיו. אתם יכולים לראות מה הגיל הממוצע של הקהל, איזה תכנים הוא מעדיף לראות ואיזה תכנים מעוררים דיון וכו'… אם תשתמשו בידע הזה כנדרש תוכלו להפיק ממנו דברים נפלאים.
  8. אתם יכולים להפוך לחברים של הקהל שלכם – בעוד שבמקרים רבים אתר האינטרנט של העסק שלכם נשאר רשמי ומקצועי, דף הפייסבוק יכול לדבר אל הקהל שלכם בצורה פשוטה ונינוחה, לספק מידע ולענות על שאלות בצורה חברית מאוד ולא מלחיצה. יעידו אנשים רבים, שהרבה יותר נחמד לפנות בפייסבוק לעסק מאשר להתקשר בנוגע לנושא מסוים כי שיחה בפייסבוק משדרת שיחה בגובה העיניים בעוד ששיחה טלפונית או מייל נותנים הרגשה של ריחוק ומשא ומתן.

אז אתם בטח יודעים עד כמה חשוב דף עסקי לפייסבוק. אבל עכשיו נותר לפתוח את הדף. לחצו כדי ללמוד איך לפתוח דף בפייסבוק.

מעוניינים בשירותנו?

צרו קשר
התקשרו התקשרו ווצאפ שלחו הודעה
למעלה